Salina Saibi Sembunyikan Kandungan?


Lama tak dengar cerita pasal pelakon yang popular dengan drama ‘Gerak Khas’ Salina Saibi ni. Abang M suka sangat tengok Salina berlakon dalam drama ‘Gerak Khas’ sesuai sangat nampak Salina jadi polis. Agaknya Salina ni kalau tak jadi pelakon sah jadi polis. hehe


Patutlah Salina nampak anggun dan berseri-seri sangat, mana tidaknya sekarang ni Salina Saibi dah berbadan dua nampaknya. Dengar-dengar Salina Saibi sengaja nak tutup perutnya yang semakin membesar. Agak-agak kenapa Salina berbuat demikian? Mungkin banyak persoalan yang akan timbul mengapa Salina bertindak begitu bukan. Tapi jangan salah faham pula yer, tujuan Salina Saibi berbuat begitu hanya dalam penggambaran drama ‘Gerak Khas’ je tau.


Salina memegang watak popular asisten supritendan dalam drama tersebut. Tapi baguslah Salina ni kan walaupun tengah hamil anak kedua, dia masih lagi memberi komitmen penuh terhadap drama tersebut, yang hanya berbaki enam episod untuk ditamatkan.


Kalau di luar set takkanlah Salina nak sembunyikan kandungan pula kan. Kandungan Salina juga sudah mencecah tujuh bulan. Dah tak lama dah tu. Walaupun Hamil, Salina kata dia sayang nak bercuti daripada penggambaran itu kerana dia masih terikat dengan tugas dengan keseluruhan tenaga produksi.



“Sebenarnya saya tak rasa tekanan pun berlakon untuk drama lasak ini walaupun sedang berbadan dua. Alhamdulillah, Datuk Yusof Haslam adalah seorang penerbit yang memahami. Dia telah merombak sedikit jadual penggambaran termasuk tidak membenarkan saya buat aksi lasak untuk menjaga kandungan.


“Banyak babak dibuat di pejabat dan duduk. Itu yang kadangkala boleh nampak saya tutup-tutup perut dengan fail dalam episod-episod sebelum ini sebab kita tak boleh ubah watak ASP Salina tu.



Abang M doakan semoga Salina selamat melahirkan baby nanti dan jangan lupa kongsikan kat semua dalam instagram yer. Jom kita layan beberapa keping foto Salina Saibi mengandung anak kedua;



The post Salina Saibi Sembunyikan Kandungan? appeared first on Gosip Artis Malaysia | Gambar Artis | Video Artis Terbaru.






Banyak lagi menarik FB kami



Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info