Punca pelakon Shah Iskandar menjadi kurus..


Pelakon kelahiran Singapura, Shah Iskandar Mahfuz menjelaskan bahawa penyusutan drastik berat badannya adalah disebabkan jangkitan kuman pada paru-paru yang dialaminya baru-baru ini, bukan kerana mengambil dadah seperti didakwa pihak tertentu.



Sambil menyatakan beliau tidak terkesan dengan tohmahan yang dilemparkan, Shah menjelaskan jangkitan itu telah disahkan oleh doktor hasil pemeriksaan di hospital.
"Sudah menjadi lumrah industri hiburan untuk timbulnya gosip sebegini jadi saya enggan terlalu ambil pusing khabar angin yang saya tahu tak benar. Saya sendiri kurang pasti berapa kilo berat badan yang turun kerana sakit ini.



"Bagaimanapun saya maafkan pihak yang telah sebarkan gosip yang boleh memusnahkan karier saya itu. Mungkin dalam tak sedar saya ada membuatkan pihak itu marah atau kecewa tetapi bukan cara saya untuk mengaibkan orang kalau saya sendiri yang marah atau kecewa kerana saya tidak dibesarkan begitu.



"Pada mulanya saya sendiri tidak menerima hakikat yang saya sakit kerana terlalu fokus pada kerjaya. Namun akhirnya saya mengalah dan diarahkan untuk dikuarantin selama tujuh hari. Itupun saya minta kebenaran daripada doktor untuk dikuarantin di rumah sendiri," -Shah petikan portal Bharian





Banyak lagi menarik FB kami



Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info