Siti Elizad akhirnya bakal berkahwin pada...


Dua kali pernikahan ditunda, memetik portal Bharian, Siti Elizad akhirnya akan memutuskan bakal bergelar isteri kepada Shamsul Baharin (duda anak 2) pada 11 April ini.



Majlis berkenaan katanya akan diadakan secara sederhana dan berlangsung di Masjid Wilayah.
"Sebab asyik tertunda, saya sendiri tak berani nak bagi tarikh tepat majlis nikah. Tapi Alhamdulillah kami sepakat memilih 11 April ini. Harap dipermudahkan apa yang dirancang. Insya-Allah.



"Cuma seperti saya katakan sebelum ini atas permintaan keluarga terutama bapa yang mahu acara nikah hanya untuk keluarga dan saudara mara sahaja. Untuk resepsi pastinya teman media akan diundang meraikan perkahwinan kami,"



"Saya tak rasa perkahwinan ini membebankan. Kahwin itu jatuh hukum wajib kepada sesiapa yang mampu. Rezeki Allah itu luas dan saya tak perlu takut serta percaya dengan janji-Nya. Lagipun ramai saja artis yang ada nama dan sudah pun berkahwin .



"Siapa tahu selepas kahwin nanti, Tuhan akan beri lebih daripada apa yang tidak terjangka. Saya rasa dirahmati... bersyukur. Saya impikan perkahwinan ini nanti akan sampai ke jannah. Doakan kami ya!," katanya.





Banyak lagi menarik FB kami



Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info