Soal sudah bernikah, Siti Elizad menipu?


Memetik portal Hmetro semalam, Siti Elizad mengakui dirinya sudah bernikah secara senyap-senyap dengan Shamsul Baharin pada tarikh 11 Januari lalu di Majid Wilayah Persekutuan. Ini ditegaskan lagi oleh Elizad dimana akur dengan permintaan ayahnya yang ketika itu kurang sihat.



Sebelum ini media diberitahu yang mereka akan berkahwin pada 11 April ini dan hari yang sama majlis resepsi diadakan, namun ianya kemungkinan hanyalah majlis bersanding sahaja.

“Saya minta maaf terpaksa merahsiakan pernikahan itu demi memenuhi permintaan keluarga,”



“Saya mengaku memang sudah bernikah dengan Shamsul pada tarikh itu tetapi majlis kami berlangsung secara tertutup dan hanya dihadiri keluarga dan rakan rapat saja.



“Saya terpaksa diamkan diri selama hampir tiga bulan sebab bapa minta jangan dikecoh-kecohkan kerana dia kurang sihat. Ketika itu, kami hanya buat perkara yang wajib saja,”



“Kalau diikutkan saya rancang untuk buka cerita sebenar pada 11 April nanti. Tapi tak sangka pula perkara ini sudah terbocor.



“Jadi saya terpaksa dengan berat hatinya mengakui saya sudah bernikah. Saya minta maaf sekali lagi kerana merahsiakan hal ini daripada semua,” -Siti Elizad





Banyak lagi menarik FB kami



Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info