DIALAH KEKASIH BARU SAYA - IEDA MOIN



Bergelar ibu tunggal sejak Disember tahun lalu, Ieda Moin atau nama sebenarnya Siti Haida Abd Moin memberitahu bahawa dia sudah bertemu penggantinya.

Menurut Ieda, jejaka yang bernama Mohd Amril Gul Khan Abdul Rahman, 33, itu masih bujang dan bukan suami orang.

"Bahagia ke tidak? Nampak tak berbunga hati saya kini. Alhamdulillah, saya mula kenal dengan dia hujung April lalu. Kami kenal lama lagi cuma rapat sekitar bulan itu. Malahan ketika saya berdepan krisis rumah tangga pun dia tahu. Jadi sekarang ini kalau nak cakap proses mengenali hati budi macam klise. Tapi memang dialah kekasih saya.

Klik gambar untuk isze besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info