Emma Maembong akui tiada SPM, tapi...

Emma Membong mengakui tidak mempunyai kelulusan SPM (Sijil Pelajaran Malaysia) dan ini dijadikan bahan kecaman segelintir pihak yang melihat Emma tidak mempunyai masa depan.

Namun bagi Emma tanpa SPM dia juga mampu menyara kehidupannya seharian tanpa bergantung kepada orang lain.
“Orang boleh bercakap tentang apa sahaja tetapi hakikatnya cuma saya dan keluarga yang tahu. Saya bekerja siang malam, tidak cukup tidur dan sakit pening saya. Apa yang mereka tahu dan lihat, saya pakai barang mahal dan bercuti ke luar negara

“Sejujurnya, saya bangga untuk memberitahu, memang saya tidak mempunyai kelulusan SPM. Tanpa SPM, saya tidak pernah meminta wang daripada orang lain. Saya boleh sara keluarga, itu sudah memadai,” -Emma petikan portal Kosmo!


Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info