Kereta Vanidah Imran terbakar, nasib dia macamana?

Syukur Alhamdulillah itulah kata-kata yang terkeluar dari suami Vanidah Imran, Rashidi yang dilaporkan isterinya itu selamat apabila kereta miliknya, Mini Cooper terbakar tiba-tiba dekat plaza tol Serdang menuju ke Sungai Besi (rumahnya) semalam Rabu kira-kira jam 3 pagi.

"Alhamdulillah isteri saya selamat biarpun dia sedikit trauma dengan kejadian itu. Syukur dia sempat keluar daripada kereta apabila bahagian enjin kereta berkenaan tiba-tiba terbakar.

"Vanidah hanya menyedari perkara itu selepas ada pemandu lain memberitahu enjin keretanya berasap sebelum dia berhenti di bahu jalan untuk menyelamatkan diri,"

"Seharusnya saya berterima kasih kepada pihak bomba dan Plus kerana kecekapan mereka dalam memadam kebakaran tersebut dan paling penting isteri saya selamat.

"Punca kejadian masih belum diketahui tetapi ia berkaitan dengan masalah teknikal," -Rashidi memetik laporan mStar semalam.

Untuk rekod, kenderaan dipandu Vanidah itu adalah hadiah kemenangan pasangan berkenaan ketika menjuarai pertandingan Sehati Berdansa musim pertama pada tahun 2007.

Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info