Anzalna Nasir tak nak bertunang! tapi..

4 tahun bercinta adalah tempoh yang panjang buat pasangan bercinta terutama Anzalna Nasir dengan kekasihnya Hanif Zaki.

Bagi Anzalna sudah tiba masanya dia dan Hanif bakal mendirikan rumahtangga tidak lama lagi dimana mereka merancang untuk berkahwin awal tahun hadapan.

Tapi Anzalna engga bertunang sewajarnya cukuplah 4 tahun sudah mengenali hati budi masing-masing dan berkahwin adalah jalan terbaik buat itu.
“Memang debaran itu ada tetapi saya hadapinya dengan tenang. Nak berkahwin bukan satu perkara yang mudah tetapi Alhamdulillah segala yang dirancang berjalan dengan baik.

“Buat masa ini biarlah saya merahsiakan dahulu tarikh pernikahan kami. Yang penting akan berlangsung pada awal tahun depan.

“Siapa yang tak gembira mahu berkahwin tetapi yang lebih utama saya mahu majlis itu nanti berjalan dengan lancar dan menjadi kenangan manis yang diingati sampai ke akhir hayat,”

“Orang kata kalau bertunang dugaannya semakin kuat. Hal kecil pun boleh menjadi besar kalau tak kena gaya. “Untungnya kami tidak menjalani proses pertunangan dan hanya menjalaninya sebelum majlis pernikahan nanti.

“Lagi satu dalam fasa sebelum menjelang hari besar itu saya dan Hanif sudah jarang berjumpa. Sebab itu antara kami tak ada masalah dan semuanya berjalan dengan baik,” kata Anzalna memeti portal Utusan.


Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info