Atikah Suhaimie, Ammar Alfian terlibat video lucah?

Dengar khabar yang pelakon Atikah Suhaimie dan Ammar Alfian terlibat dalam satu gosip dimana mereka berdua terlibat dalam video lucah dan juga kelibat model, Idris Khan.

Namun buat Ammar dan Atikah, mereka berdua menafikan sekeras-kerasnya gosip video lucah itu, dan menyifatkannya sebagai melampau.
“Saya terkejut apabila diberitahu mempunyai video lucah bersama dua pelakon iaitu Atikah dan Idris. Benda itu tidak benar sama sekali. Saya kecewa kerana disebabkan gosip itu, saya kehilangan tawaran berlakon apabila produser tidak mahu mengambil risiko,” jelasnya melalui B*Pop, akhbar sisipan mingguan Berita Harian.
“Perkara itu tidak benar sama sekali. Saya juga tidak tahu bagaimana perkara ini boleh timbul? Kami memang berkawan baik kerana sama-sama berlakon dalam drama bersiri, Puteri Gunung Ledang. Mungkin orang tengok kami rapat dan mesra”

“Disebabkan itu, mereka mula menyangka yang bukan-bukan, malah mengaitkan saya dan Ammar bercinta,” -Atikah


Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info