Ibu Adira sedih sebab orang komen gambar ni..

Ada sekeping gambar (Adira berpakaian jubah sambil menaiki skuter roda elektrik) yang dimuatnaik oleh Adira baru-baru ini mendapat ejekan melampau daripada pengikutnya. Di laman Instagram milik Adira, ada yang mengatakan wajah Adira seperti putih hantu walaupun dalam nada bergurau.

Buat Adira ianya sesuatu yang tidak patut dilakukan kerana ibunya, Rujinah terguris hati dengan gurauan seperti itu.
"Mereka memang selalu ejek saya hantu di Instagram, saya tidak kisah dan peduli sehingga pada minggu lalu ibu saya telefon dan menegur tentang perkara itu.

"Dia sungguh sedih apabila mereka menulis begitu biarpun hanya untuk bergurau. Lebih teruk ada yang mendoakan agar saya tidak boleh berjalan pada satu gambar di Instagram,"

"Saya jarang balas komen-komen di Instagram, namun bila ibu saya menangis dan sedih saya jadi marah dan ingin mereka tahu perkara itu tidak sepatutnya berlaku.

"Kalau seorang dua sahaja tidak mengapa, ini tidak... mereka tag kawan-kawan yang lain supaya meninggalkan komen yang buruk-buruk pada gambar saya itu," Adira petikan mStar.


Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info