LEPAS DAPAT RESTU 7 ANAK - AZIAN MAZWAN SERTAI 'GEGAR VAGANZA 2'



"Sebelum saya buat keputusan, saya tanya pendapat daripada anak-anak dan mereka semua minta saya 'makan' habis ketika pertandingan bermula nanti," demikian kata Azian Mazwan Sapuan, 39, nekad memasuki program Gegar Vaganza 2 selepas mendapat restu dan galakan daripada tujuh anak-anaknya.

Menurut penyanyi era 80-an, walaupun sudah hampir 23 tahun tidak bergiat aktif sebagai penyanyi namun keyakinannya bertambah apabila mendapat sokongan dan galakan daripada keluarga.

"Sebelum saya buat keputusan, saya tanya pendapat daripada anak-anak dan mereka semua minta saya 'makan' habis ketika pertandingan bermula nanti.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info