Anak Rita Rudaini minta ada papa baru tahun depan?


Anak Rita Rudaini minta 'ayah baru' dan adik baru
Diusik soal jodoh seperti yang sering menjadi perhatian sejak akhir-akhir ini, Rita Rudaini menegaskan hatinya masih belum terbuka mengenai perkara itu.
“Bagaimanapun jika ALLAH sudah takdirkan saya akan berkahwin lagi, saya akan terimanya asalkan lelaki itu boleh terima saya dan anak-anak.

“Yang penting juga lelaki itu boleh menyayangi anak-anak saya lebih daripada dirinya dan dapat membimbing kami. - Akui Rita juga, anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin, 6 juga pernah menyuarakan hasrat agar dirinya berkahwin lagi lapor Sinar Harian.

Anak Rita Rudaini minta 'ayah baru' dan adik baru
“Dia pernah suruh saya cari ayah baru untuk dapat adik baru. Saya terkejut apabila dengar dia cakap begitu.

“Dalam masa sama saya rasa sebak, saya tidak tahu apa dia rasa sehingga mengeluarkan soalan sedemikian.

“Mungkin dia melihat rakan-rakan di sekolah ada ayah dan ingin merasai kasih sayang seorang ayah seperti orang lain.

“Saya bukan ibu yang kejam, tidak memikirkan masa depan mereka, tetapi hati saya kini masih belum sedia menerima sesiapa,” katanya yang meminta peminatnya terus mendoakan yang baik-baik buat dirinya.
Rita berkata, walaupun dia tetap akan membawa anak-anaknya keluar beriadah ataupun menonton wayang mengikut permintaan mereka.

Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info