Awie dituduh berniaga arak sara kehidupan sekeluarga!

Memetik portal Kosmo! Online baru-baru ini, abang ipar yang juga abang bekas isteri Awie, Rozana Misbun, Awie telah membongkar rahsia perniagaan Awie kepada Mahkamah Tinggi Syariah bahawa penyanyi itu ada mengusahakan perniagaan kelab malam di Ipoh, Perak.

Tambahan menurut abang Rozana itu lagi, dia juga pernah pergi ke kelab malam tersebut yang dinamakan Malai Rock Station Bistro itu kira-kira 4 tahun lalu.

“Saya pernah pergi ke kelab malam itu sebanyak dua kali, sekali saya memasuki kelab malam itu manakala sekali lagi saya hanya melalui kelab tersebut”

“Pada pandangan saya, bisnes yang dilakukannya (Awie) saya anggap tidak elok kerana kelab itu menyediakan arak yang haram di sisi agama apabila antara sumber itu diberi kepada anak-anaknya,” katanya


Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info