Komen negatif mengenai berat badan, ini luahan Almy Nadia..

Kasihan Almy Nadia, berat badannya naik menjadi perbualan hangat di laman sosial, bahkan ada juga yang mengkritik kenapa Almy Nadia tak membuat inisiatif untuk mengurangkan berat badan seperti dahulu.
“Saya kini tidak mahu lagi mempedulikan kata-kata negatif yang dilemparkan terhadap diri saya. Lumrah, badan akan naik ketika hamil dan saya menerima hakikat itu dengan hati terbuka. Biarlah apa yang ingin orang kata, asalkan saya bahagia”

“Lagipun, saya tidak mahu menyekat pemakanan demi memuaskan hati pihak tertentu saja. Bagi saya, kesihatan bayi dalam kandungan lebih penting daripada segala-galanya,”
Almy Nadia kini sedang hamil enam bulan. -BH Plus

Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info