Zizan Razak akhirnya menangis.. Sebab hal ini..

Katanya Zizan Razak menangis kerana melihat Kaabah ketika menunaikan ibadah umrah di Tanah Suci, Mekah diantara pada 10 malam terakhir Ramadan lalu sehingga satu Syawal sebelum berangkat dan beraya di Tanah Air.

“Saya rasa bertuah kerana dapat menunaikan umrah pada 10 malam terakhir Ramadan sehingga satu Syawal. Saya dibawa oleh Adi Putra dan kali pertama melihat Kaabah di depan mata, saya menangis. Merasai sendiri pengalaman melihat Kaabah dengan mendengar cerita orang lain amat berbeza. Sebenarnya pelbagai perkara berlegar di ingatan”

“Saya teringatkan susah senang kehidupan dilalui sejak kecil sehingga dewasa. Dalam waktu itu, tiba-tiba wujud perasaan rindukan keluarga terutama terhadap ibu bapa. Secara tidak langsung membuatkan saya rasa begitu kerdil dan ingin lebih berjasa kepada keluarga, negeri, negara dan agama,” katanya kepada Kosmo Online


Banyak lagi menarik FB kami

Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info