7 Foto Cantik Emma Maembong Sekitar AIM21


Hati terasa dup dap, dup dap bila melihat foto-foto Emma Maembong di sekitar AIM21 yang dikongsi di laman sosial instagramnya. Kenapa hati berdebar-debar? jawapannya kerana wajah cantik Emma Maembong sangat mempersona lebih-lebih lagi semenjak berhijab.


Anugerah Industri Muzik (AIM) yang ke 21 telah diadakan dengan jayanya di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada 6 Disember 2014 yang lalu. Pelbagai fesyen selebriti yang dapat dilihat, ada yang terseksi tau! ‘Fesyen Sek$i Mimi One Nation Di AIM21 Dikritik Netizen‘, nak tahu cerita selanjutnya kena la baca.


Baca :- Gaya Malam Gemilang Anugerah Industri Muzik (AIM21)



Antara artis yang memikat hati ialah Emma Maembong, pilihan fesyen yang bersesuaian membuatkan setiap gambarnya menyerlahkan lagi kecantikannya. Isskkk putih gebu ‘Tutorial Hijab oleh Emma Maembong‘. Cantik kan!


Ouchh Zizan, cepat-cepat la kawin dengan Emma Maembong tu. Kalau dikebas orang merana la nanti kehilangan awek cun macam Emma Maembong tu. Hikss ‘Zizan Dan Emma Maembong Tidak gelojoh soal kahwin‘ mengada-ngada lah mereka ni.







The post 7 Foto Cantik Emma Maembong Sekitar AIM21 appeared first on Gosip Artis Malaysia | Gambar Artis | Video Artis Terbaru.






Banyak lagi menarik FB kami



Hiburan Hot
 
Copyright © 2014 Hiburan Hot - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info